miercuri, 24 octombrie 2012

Recenzie Frenezia de Francesca Lia Block X_x

Heya, people! :)
Inainte sa incep recenzia, vreau sa stiti ca parerea mea este sincera. Chiar nu ma las influentata de ce cred altii si nu imi e rusine de ce cred.
Enjoy. 


Recenzie

Doamne. Cartea asta a fost incredibil de stupida. Am urat stilul Francescai de la primul cuvant pana la ultimul. Povestea ( care e ABSOLUT neoriginala si plictisitoare ) este despre Liv, o fata ciudata ce afla ca e varcolac si...cam atat? Super. Nimic interesant nu se intampla, iar singurul personaj cat-de-cat normal este Corey, iubitul de culoare a lui Liv. Am fost curioasa daca se va intampla ceva incredibil de dramatic/fericit intre cei doi, asa ca am terminat cartea. And guess what? Exact, nimiiiiiiic. mai sunt complicatii cu mama ei si tatal ei, se intalnteste cu fratii de mult pierduti si ciudati, dar pur si simplu nu e nimic interesant.

Nota: 0,5/5 ( i-as fi dat 0, dar Corey chiar a fost dragut )

Opinia mea

O sa o iau pe rand.:)
Povestea in sine: dupa parerea mea, nimic nou - poate doar ca autoarea a adaugat niste elemente diferite in a fi varcolac - Liv are degetele din mijloc mai lungi ( si nu a ezitat sa ne explice asta...cam de 3 ori in 5 pagini ) si varcolacii isi pot citi gandurile ( ????? )
Descrierea: aproape inexistenta. Doamne! M-a exasperat chestia asta. Francesca nu a reusit sa creeze nici un tablou artistic in capul meu si totul a fost banal, monoton. Abia ca stiam ceva de personajele celelalte, inafara de Liv si Corey.
Dialogul: asta a fost cea mai idioata parte din carte. Dialogul a fost 100% sec, nimic, dar nimic interesant in el! Lasati-ma sa va dau un exemplu:

" -Eu voi fi mana ta, a spus Corey.
  -Dar o sa ma parasesti! 
  -Nu, Liv. Nu plec. N-o sa mai plec nicaieri fara tine.
  -Unde e mama? "

A, pai super. Liv putea sa spuna chiar si " hei, ai vazut cumva peretele? ".
Dialogurile au fost foarte seci, iar asta m-a exasperat. 
Personajele: inafara de faptul ca abia am putut sa mi le inchipui si ca pareau ca nu au sentimente - bine, poate Liv, care se invartea si plangea ca idioata de colo-colo - , mai nimic. Asta e jumatatea de punct primita.
Cred ca ati inteles, din recenzia mea, ce am vrut sa spun. Pur si simplu nu as recomanda niciunui copilas din lume chestia asta. M-am chinuit sa o citesc. 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sa nu ma judecati, OK? :)
Am zburat! ^.^

6 comentarii:

  1. Am auzit multe pareri, atat bune cat si rele despre ea. Ma bucur ca ai fost sincera, asa mi-am format o parere mai clara :)

    RăspundețiȘtergere
  2. =)) Am vazut de cateva ori cartea prin librarii si parca din instinct m-am ferit de ea :D Oricum, nu prea ma interesa subiectul si mi se parea destul de scumpa. Super recenzie! Imi place cand un blogger isi sustine punctul de vedere si de aceea imi plac mai mult recenziile unor carti nu prea bune.

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) deci eu am avut o presimţire legată de cartea asta şi nici că m-am apropiat de ea sua de vreo recenzie care o proslăvea :)) am simţit că-i ceva necurat de la primu' rând din descriere! :))

    place place :*:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-ai făcut un serviciu :) Chiar voiam să o cumpăr.

    RăspundețiȘtergere
  5. Uhh... Chiar ma bucur ca vorbesti de rau despre ea. Eu chiar am crezut ca-i draguta. Are o coperta.. interesanta!:))

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza