miercuri, 5 septembrie 2012

Campanie de publicare a cartii Cicada!

Hello! :)
Banuiesc ca ati observat cu totii din postarile noastre ( cum sa nu observati, cand v-am batut atata la cap?! ) despre atatea surprize pregatite pentru voi...
Paai, aceasta este prima.
Banuiesc ca stiti despre ce e vorba din titlu, insaaa...


CAMPANIE DE PUBLICARE CICADA!



 Suntem foarte incantate ca incepem aceasta campanie si o sa avem nevoie de sprijinul vostru!
 Am ales aceasta carte pentru ca ni s-a parut minunata, are un subiect diferit, ca o gura proaspata de aer, o pauza de la vampiri, varcolaci,  si alte fiinte supranaturale des intalnite in majoritatea cartilor care apartin genului fantasy. Si pentru ca ne-a convins stilul de scriere al lui Belle, am iubit cartea din start. 
Personajele sunt bine construite, firul epic este usor de urmarit - o carte perfecta cu ajutorul careia te poti relaxa imediat.

Descrierea cartii

ENGLEZA: Summertime for Blair Reynolds and her friends had always been carefree and fun… until the summer they happened upon something that was not human. As they band together in a fight for their lives, Blair’s true love becomes something more than human. Something unnatural. And their survival depends entirely upon their ability to keep a secret.


ROMANA: Perioada verii pentru Blair Reynolds si prietenii ei mereu a fost una fara griji si plina de distractii…. asta pana cand in vara in care s-a intamplat ceva ciudat, ceva neomenesc. Ei se aliaza pentru a lupta pentru vietile lor. Adevarata iubire a lui Blair devine ceva mai mult decat umana, ceva nenatural. Supravietuirea lor depinde in totalitate de abilitatea lor de a tine un secret.

Banner-ul campaniei



Veti vedea de asemenea 3 recenzii ale cartii, vazuta din perspective diferite, interviuri si toate cele, plus cateva concursuri cu carte si alte surprize.:) Poll-ul il gasiti in dreapta si puteti vota la el dupa parerea voastra.:) Nu uitati, parerea voastra conteaza.
Daca inca nu v-am convins, iata niste pareri ale cititorilor straini, care au imbratisat cu multa caldura scrisul lui Belle si l-au apreciat la fel de mult ca noi.
Iubim cartea!


Pareri din afara

 "A fost ca o improspatare sa nu mai citesc despre varcolaci, vampiri si creaturi asemanatoare. Cartea asta te introduce intr-un element sci-fi cu extraterestrii. " -Alexia Purdy, Mexico ( autoare )

" In carte sunt elemente ca - puteri secrete, vise prevestitoare, puterea unor gemeni, dor si amaraciune, problemele inaintarii in varsta, secretele agentiilor din guvern si preferata mea - faptul ca baiatul-tocilar este descris cu atata gratie si realism si este primit in grupul prietenilor fara sa fie ridicularizat pentru inteligenta lui." -Nicole Storey ( autoare )

" Adevarul este ca nu am mai citit niciodata o carte cu extraterestrii si inainte si pentru o perioada nu eram foarte sigura ce simteam in legatura cu aceasta carte, insa Belle a facut o treaba foarte buna mentinandu-ma interesata. In special cu romantismul adaugat dintre Blair si Everett! " -Paige Bradish



Blogurile participante la campanie :





Acum niste imagini cu actorii desemnati de Belle, care crede ea ca se potrivesc mai bine.:)


 Blair 


Andrew



 Everett



David


Natalie


Belle mi-a dat dream cast-ul personajelor intreg, insa inca nu il pun pe tot, pentru ca nu cunosteti personajele.:) Dupa recenziile noastre, veti intelege mai bine povestea.

 Trailerul cartii

Desigur, pe parcursul campaniei veti intalni si trailere facute de noi.:)
Acum va las cateva fan arturi facute de Laura, care speram din tot sufletul sa va placa.
 Speram ca v-am convins si pe voi ca aceasta carte merita sa fie publicata si in Romania, sa fie citita de multimea de cititori, care mai mult ca sigur o vor indragi. Nu ne mai ramane decat sa va aratam cat de mult iubim ''Cicada'', dar asta o vom demonstra pe parcurs.   Pe moment spunem doar atat: VREM CICADA IN ROMANIA!!! 

16 comentarii:

  1. Chiar pare interesanta si mi-ar placea sa apara si la noi.Va sustin !

    RăspundețiȘtergere
  2. Deci de-abia astept sa o citesc! Vom posta si noi cat mai curand despre carte:). Pana atunci, felicitari pentru campanie - e intr-adevar o munca destul de grea, dar sper sa reusiti!

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  3. Superba cartea , chiar mi-as dori foarte mult sa apara si la noi

    RăspundețiȘtergere
  4. Am dat da la votare dar cas vrea sa stiu cum va pot ajuta mai mult ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bella, iti trimit acum un mail.:) Multumim pentru sustinere!

      Ștergere
    2. Acum am pus si postarea dar o sa ma mai ,, plimb,, si pe alte bloguri si o sa ii chem aici

      Ștergere
  5. <3 I love my Romanian readers! <3

    Many warm thanks to everyone!

    ~Belle

    RăspundețiȘtergere
  6. Categoric susţin apariţia ei!Imediat postez şi eu !^^

    RăspundețiȘtergere
  7. Glumesti ? Da , de 1000 de ori da. Chiar m-as bucura sa reuseasca campania . Eu acum citesc Cicada si sunt pe la capitolul 4 . E super tare!!!! Doamna Belle e incantatoare , am tinut legatura cu ea de cateva saptamani si a fost draguta sa accepte sa-i iau si un interviu. Daca este ceva ce pot sa fac , in afara de a probabil posta si pe blogul meu despre campanie , va rog spuneti-mi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc! :*

      Poti te rog sa-mi dai un mail pe "sabrina8_dulcik@yahoo.com" ? Iti voi explica mai multe acolo.:)

      Ștergere
    2. Lovely Antonia! You are a sweetheart! <3
      ~Belle

      Ștergere
  8. Va sustin. :)
    Multe felicitari pentru campanie, e o initiativa minunata.
    *holding my fingers crossed*

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza