miercuri, 9 mai 2012

Recenzie: Secretul Hannei ( 5 )

Tocmai ce am citit "cartea" ca sa zicem asa, distribuita de Bravo si am venit cu o recenzie aici ^^

Parerea mea: Nu sunt o fana infocata a seriilor scrise de Sara Shepard, insa felul ei de a povesti la persoana a 3-a m-a impresionat. Nu multi autori reusesc sa nareze atat de bine si, dupa parerea mea, atat de captivant. Insa un plus al  acestei carti este faptul ca autoarea a exagerat, facand din tantar armasar. Inafara faptului ca merge la fitness pe ascuns, Hanna e o adolescenta normala si nu face nimic anormal. Parca a exagerat umpic, insa, pana la urma, cine sunt eu sa judec?

Si acum sa trecem la recenzie.

Pai actiunea se petrece in jurul sarbatorilor de Craciun, romanul fiind scris din perspectiva unei evraice. Hanna nu sarbatoreste Craciunul si ii e greu sa accepte atunci cand tatal ei se muta in veche ei casa impreuna cu mama si sora vitrega. Kate, o sora foarte nasoala incearca sa-i dea viata peste cap si ii fura afectiunea tatalui. Ceea ce e cel mai rau pentru Hanna e ca Lucas, iubitul ei, este plecat in Yucatan si aceasta nu primeste nici un semn de viata de la el, inafara faptului ca apare pe profilul de Facebook al lui Brooke ( sau Puke-a-tan :)) ), fara care e plecata in excursie cu el, o fotografie cu cei doi imbratisati stransi pe plaja. Cand Hanna vede poza, aceasa incearca sa se razbune pe Lucas flirtand cu noul ei mentor, Vince. Insa se pare ca isi face o noua rivala: Dinah, care flirteaza la randul ei cu Vince. Si multe alte peripetii o asteapta, insa va las pe voi sa aflati deznodamantul!

Nota mea: 4,5/5

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza