luni, 21 iulie 2014

Summer read-a-thon

OKKK deci abia asteptam sa facem si noi un read-a-thon pentru vara asta, ca sa mentinem traditia, dar imi era prea lene ca sa propun si/sau sa organizez, asa ca am asteptat pur si simplu si iata ca Anddea a preluat initiativa yey.

Deci am mare nevoie de saptamana viitoare, pentru ca am intrat - de vreo, sa zicem, 6 luni?! - intr-un reading slump si sunt gen "wtf am nevoie sa citesc" dar creierul meu vrea doar sa manance. Sau, in fine, stomacul. De fapt, probabil ca tot corpul, pentru ca doar cand mananc si fac sport ma aflu intr-o armonie totala. ^.^
La ce subiect am ajuns...

Oricum, Anddea a facut 4 challenge-uri, ca sa fie totul mai distractiv, iar eu am de gand sa incerc sa le indeplinesc. OK, deci cartile pe care le-am ales eu sunt:


  • prima provocare: citeste o carte care are peste 400 de pagini
Am ales "Culoarea sentimentelor" de Kathryn Stockett, deoarece oricum trebuia sa o citesc pentru a-i face o recenzie, plus ca mi se pare foarte interesanta. Eu zic ca o sa fie fun. (500 pagini)

  • a doua provocare: citeste o carte de maximum 200 de pagini
 "Darul lui Jonas" de Lois Lowry ma asteapta pe raft de vreo doua-trei luni. Are 205 pagini, dar oricum nu gasesc nicio carte mai scurta care sa ma si atraga in momentul de fata. Am auzit ca e destul de buna.

  • a treia provocare: citeste o carte scrisa de un autor roman
"Corigent la limba romana" de Ion Minulescu - de ce nu? Nu am mai auzit vorbindu-se despre ea si mai nou IL URASC PE MINULESCU pentru poezia de rahat care ne-a picat la examen darrrr poate ca nu e la fel de retardata si cartea (scuzati expresiile, stiu ca nu sunt potrivite pentru o bloggerita, mai ales pentru una de carti:)))

  • a patra provocare: citeste o carte pe care voiai de mult timp sa o citesti
Si "Portretul domnului Grey" de Oscar Wilde vreau sa o citesc de o vesnicie, asa ca se incadreaza perfect. Nu prea sunt "in the mood" pentru cartea asta chiar acum, dar chiar vreau sa o citesc, asa ca o sa ma fortez un pic.

Daca stau si ma uit la TBR-ul meu, arata foarte bine. Toate patru sunt carti serioase, despre care am auzit lucruri bune (mai putin de MINULESCU-TE-URASC) si chiar ma bucur ca sunt atat de diversificate. Sper sa reusesc sa le citesc, really.
Voi? Participati? Ce carti veti incerca sa cititi?

5 comentarii:

  1. Portretul lui Dorian Grey este minunata! Am adorat cartea asta, cred, de fapt sunt sigura ca este cartea mea preferata dintre cele clasice. Despre Corigent la limba romana nu stiu ce sa zic, am citit-o in clasa a 6-a si nu prea mi-a placut atunci, dar cine stie, poate tie iti va placea.
    Oricum, mult succes! Abia astept sa-ti citest recenzia la Culoarea sentimentelor, dar si la restul daca vei scrie.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu ma apuc in curand de Portretul lui Dorian Grey. Spor la citit !

    RăspundețiȘtergere
  3. culoarea sentimentelor si portretul lui dorian grey sunt absolut minunate <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Mie mi-a plăcut Corigent la limba română; acum nu sunt sigură că ție o să-ți placă. Lectură plăcută, oricum.
    Sper să fac și eu rost de Portretul lui Dorian Grey, mi-ar plăcea să o citesc.
    Lectură plăcută!

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza