marți, 4 martie 2014

Concurs sponsorizat de Editura Univers!

Salut, booklovers!
Astazi, 4 martie, am venit cu un concurs superb pentru voi. Asa, ca de martisor intarziat, spre ziua femeii. Scuze daca sunteti baieti. Nici nu stiu cand e ziua baietilor.

Acest concurs este sponsorizat de Editura Univers, pentru a accesa site-ul dati click aici, aici si aici. E acelasi link, dar ma asiguram ca o sa dati click pe el. Nici nu stiti ce carti grozave pierdeti daca nu ma ascultati.

Si, iata, chiar astazi aveti ocazia de a castiga doua dintre cartile publicate la aceasta editura.Vorbesc despre "Brici" de Gonul Kivilcim si despre "Barbatul din stanga" de Alberto Mussa. Sa vorbim despre carti!


Brici


Într-un Istanbul în care explozia de culori din bazaruri coexistă cu cenuşiul aleilor dosnice, Brici devine liderul unui grup de copii ai străzii cu care împarte un adăpost minuscul şi o mie de vise. Până la un punct, fantezia debordantă a băiatului este singura cale de a evada din realitatea violentă şi lipsită de speranţă în care sunt constrânşi să trăiască puştii orfani sau abandonaţi de părinţi.

Dar atunci când se îndrăgosteşte de Gül, o fată frumoasă şi ciudată, Brici încearcă să lase în urmă pentru totdeauna mizeria străzilor, apăsând până la capăt pedala de acceleraţie a unei maşini furate.

Daca vreti sa aflati mai multe, am facut si o recenzie a acestei carti, pe care o gasiti aici.

Barbatul din stanga



Într-o casă de toleranţă mascată sub imaginea unei clinici medicale, are loc o crimă. Secretarul preşedintelui republicii, un obişnuit al locului, este găsit mort. Fortunata, femeia care se ocupase de plăcerile fine ale demnitarului, chiar înainte ca acesta să moară, dispare, dar locul ei este ocupat de fratele geamăn, Aniceto. Ca şi cum o crimă într-un bordel nu ar fi fost suficientă, tot aici au loc şi numeroase întâlniri secrete, iar directorul este un om de ştiinţă obsedat de fanteziile sexuale ale femeilor. Imediat începe o investigaţie a crimei, dar lucrurile degenerează; inspectorul delegat să se ocupe de caz este el însuşi un apropiat al Casei Schimburilor şi, după ce întâlneşte un posibil vinovat, începe o competiţie în care nu descoperirea criminalului este centrul de interes, ci compararea puterii de seducţie a fiecăruia. Bărbatul din stânga este o poveste care, în buna tradiţie a lui Alberto Mussa, îşi poartă cititorul prin numeroase labirinturi narative, lăsând pentru final plăcerea revelaţiei semnificaţiei.


Concursul incepe astazi si se incheie pe data de 12 martie 2014.
Toate cele trei optiuni sunt obligatorii.

a Rafflecopter giveaway

Era sa uit, bafta

20 de comentarii:

  1. Particip pentru ambele carti, iar din cate imi amintesc eu, nu cred sa fi citit pana acum ceva de la aceasta editura :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Particip pentru ambele și nu cred să fi citit ceva până acum de la editura asta. Poate doar ceva împrumutat de la bibliotecă, dar nu cred.

    RăspundețiȘtergere
  3. Particip pentru "Barbatul din stanga" si nu, nu am mai citit vreo carte de la aceste editura, desi cred ca am 2 prin casa :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am citit, încă nicio carte de la Editura Univers. Sper că voi avea această ocazie cât de curând. Particip pentru cartea Brici, mi se pare mai interesantă. Mulţumim pentru concurs.

    RăspundețiȘtergere
  5. Particip pentru ambele carti. Nu am mai citit nici o carte de la aceasta editura. Multumim pentru concurs!:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu, nu am mai citit. Sincer, nici nu stiam ca exista... Ambele par super deci ma inscriu pentru amandoua. ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Particip pentru amandoua, da am citit carti de la editura Univers.

    RăspundețiȘtergere
  8. Particip pentru ambele carti, inca nu am citit carti de la Editura Univers

    RăspundețiȘtergere
  9. Particip pentru amandoua cartile , nu am mai citit nici o carte de la aceasta editura.

    RăspundețiȘtergere
  10. Particip pentru ambele carti si nu am mai citit nicio carte de la ei pana acum.

    RăspundețiȘtergere
  11. Particip pentru ambele cărţi şi nu am mai citit nici o carte de la această editură, dar aş vrea să fac asta în viitorul apropiat; au cărţi interesante. :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Participi pentru ambele cărţi. Din păcate nu am mai citit vreo carte de la editura Univers. Mulţumim de concurs!

    RăspundețiȘtergere
  13. Particip pentru ambele carti. Nu am mai citit nici o carte de la aceasta editura.

    RăspundețiȘtergere
  14. Particip pentru ambele carti, e pentru prima data cand aud de Editura Univers din pacate. Sper ca pe viitor sa achizitionez si eu ceva de la ei.
    Multumim pentru concurs! Mult succes tuturor participanilor.

    RăspundețiȘtergere
  15. Particip pentru ambele carti si nu, nu cred ca am citit vreo carte de la aceasta editura. Multam pentru concurs!

    RăspundețiȘtergere
  16. pentru amandoua, da am mai citit carti de la editura univers sunt fan mai ales al celor scrise de autorii nordici pe care le-au editat cei de la univers (Simona Raffle)

    RăspundețiȘtergere
  17. Particip pentru ambele cartii si nu,nu am mai citit nicio carte de la aceasta editura.

    RăspundețiȘtergere
  18. Particip pentru amandoua. Am citit o carte sau doua de la editura Univers.

    RăspundețiȘtergere
  19. Și eu particip pentru ambele cărți. Din păcate,nu am citit nicio altă carte de la editura Univers, deși mi-aș dori foarte tare! :) Mult succes concurenților!

    RăspundețiȘtergere
  20. Particip pentru ambele carti. Si NU, pana acum n-am avut ocazia sa citesc nicio carte de la aceasta editura. Multumim pentru concurs! :D

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza