marți, 6 august 2013

Boring life, boring life.

Hei, ce mai faceti?
Nu am mai vorbit de mult timp de-adevaratelea cu voi si m-am gandit sa fac o postare in care va tin la curent cu ce mai fac si... sa vorbim! :D

In ultimele trei zile a mers greu cu cititul, ma refer la faptul ca am putut sa citesc decat 70 de pagini din Urzeala Tronurilor si 130 din o carte in engleza, si anume The Watcher de Lisa Voisin.


Urzeala Tronurilor nu prea mi-a captivat asa mult interesul, si am stabilit ca daca reusesc sa citesc 50 de pagini pe zi, e bine, pentru ca nu prea are actiune momentan si mai e si grea de tinut :)) cred ca o sa fac muschi.:D Cat despre 'The Watcher', imi place mult, e foarte misterioasa si tare, iar insfarsit am dat de o carte cu un triunghi amoros care nu ma face sa vomit si sa arunc cartea pe geam.:) Dar mi-au trebuit mie doua carti groase, una de 500 de pagini si una de 900. Sa vad cand le termin p-astea.

In rest, viata mea e plictisitoare si inutila. Acum sunt setata pe filme de groaza, dar nu ma mai sperie nimic si vreau unul CHIAR horror! Vreo idee? Totusi, nu un cliseu dinala cu fantome naspa, va rog.

Si? Voi ce mai cititi? Cum o mai duceti?

8 comentarii:

  1. Am auzit ca The watcher este buna, dar nu m-a atras atat de mult incat sa mi-o iau.
    Cat despre filme de groaza, de obicei filmele asiatice sunt cele mai horror. Nu stiu ce film anume sa-ti recomand pentru ca de obicei au nume ciudate pe care nu le pot retine :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce super e coperta :O.
    Spor la citit! :)
    Eu îmi ocup timpul tot la fel: citit, internet, filme/seriale.
    Andd are dreptate. Filmele japoneze sunt considerate cele mai bune horror-uri :).

    RăspundețiȘtergere
  3. ia incearca sa te uiti la serialul American Horror Story, daca nici ala nu te face sa iti acoperi ochii atunci nimic nu te face :)) are niste faze de.. ihh x_x

    ti'am spus ca GOT e aiurea :)) si eu am The Watchers, am prins'o la o reducere din aia totala cred :)) astept sa vad recenzia si sa o pun pe lista dupa :3

    ps: sa NU citesti Chimie perfecta x_x ihi x_x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Um... am citit Chimie perfect. Si mi-a cam placut:))
      Poti sa citesti linistita 'The Watchers'. E foarte tare.
      Daca spui tu, atunci o sa ma apuc de AHS!

      Ștergere
  4. Nici pe mine nu m-a captivat Urzeala la inceput, dar dupa cateva capitole nu mai stiam cum sa o pun jos. Dar depinde si de gusturi. Eu sunt atat e plictisita incat azi am iesit afara si am mers 20 de km degeaba, doar intrand prin magazine si librarii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca spui ca te-a prins, atunci inca mai am sperante... oricum, nu ma opresc inainte de, sa zicem 150 de pagini clar.

      Ștergere

Parerea ta conteaza