sâmbătă, 6 aprilie 2013

Victorieeeee!

Ieeeeei!
Astazi am reusit sa-i conving pe parinti sa ma lase in cantonament. Mi-am facut un intreg discurs in minte si cred ca am vorbit doua minute fara oprire, insa am si negociat. Si da, deci voi spala vasele pentru restul vietii mele, pentru ca ma lasa si in cantonamentul asta si in cel de vara. Frate, o saptamana intreaga de baschet!! <3


Ideea e ca o sa cam lipsesc o saptamana. V-am promis niste concursuri si le veti primi, pentru ca o sa fac niste postari programate. Ideea e ca nu va voi putea aproba comentariile - pentru concursul cu mozaicul -, insa nu va ingrijorati, pentru ca ele o sa fie acolo.

 Sunt extrem de fericita. Baschetul este ceva ce fac din placere, dar nici nu poate fi numita placere, pentru ca atunci cand joc simt ca plutesc si ca as muri, numai sa nu ma opresc! E mai tare ca cititul.:)) Oricum, faza e ca o sa fie si niste baieti draguti pe acolo. Deci doua la pret de unul. Da.

Cam asta e tot. Luni plec si ma intorc vineri, deci probabil voi posta abia sambata. Dar, dupa cum v-am mai spus, veti vedea si niste postari programate pe aici.:D Intre timp, nu uitati sa participati la concursurile active (le vedeti pe bara din dreapta) si sa comentati aici, doar de dragul meu. Stiu ca toata lumea promite asta, dar va dati seama ca nu o sa folosesc numai pentru mine 900 de lei, nu? :))


Voi cum profitati de vacanta asta mica? :D

4 comentarii:

  1. Uuu :> Felicitari pentru victorie :> Eu nu ma pricep prea bine la baschet, desi, as putea spune ca baschetul e un caz fericit in comparatie cu handbalul :)) Am comentat deja la postarea pentru Libris ;;) Eu vacanta asta citesc si invat :)) Dragut, nu? ;;) Distractie placuta! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si tie distractie placuta, mai ales cu cititul! Fac baschet de vreo 3 ani, deci sunt fermecata.:))))

      Ștergere
  2. Iupiiii ,mă bucur mult pentru tine!
    Mult succes şi să te distrezi!:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu nu am jucat niciodată bashet și mă simt așa pe dinafară! Noi suntem cu handbalul! ^_^ Well, succes și distracție plăcută!

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza