vineri, 1 februarie 2013

In my mailbox!

 Buna! :)
Cum o mai duceti cu scoala? Eu maine dau olimpiada pe sector la romana si saptamana viitoare la religie, Sfanta de Mine! :)) Oricum, am de invatat si pentru doua teste, pe langa ca zgripturoaica de biologie s-a apucat sa ne macelareasca cu notele. Mai am si eu putin de trait.

Plictisitor inceput pentru o postare, asa ca hai sa trecem la caaaaaarti! Ce-i mai placut decat cartile?<3
Saptamana trecuta primisem prea putine carti (2), asa ca m-am gandit sa le prezint o data cu cele de saptamana asta.

*Scuze, din nou, pentru calitatea pozelor*


 Pentru recenzie, am primit de la autori cartile "The Crossing", "Firefly Beach" si "Provex City", toate trei fiind semnate. "The Crossing" arata asaaaa de bine <3


 De la autorul Matthew Mainster am primit cartile lui, "The Periwinkle Turban" si "Giggleswick", ambele semnate. Aproape am terminat-o pe prima, e superba.


 Pe un blog (nu imi amintesc care, a fost de mult) am castigat "Hex". La un schimb de carti am primit "Elixirul Vietii". Si a treia carte este "...Si la sfarsit a mai ramas cosmarul", o carte excelenta (si horror) careia ii puteti gasi recenzia postata pe blog.


 Mai sus este sunt cateva semne de carte castigate pe blogul Bianca2b. Cu exceptia semnului galben de jos, primite o data cu cartea "Giggleswick".


Siii, in final, un swag pack venit direct de la autoare. Am participat la un concurs de pe blogul ei, unde nu am castigat, insa autoarea s-a oferit sa imi trimita un pliant si un semn de carte. Plus ca ador coperta cartii "The Nightmare Affair", deci am fost incantata.<3

Cam asta-i tot ce am primit saptamanile astea. Voi ce ati mai primit?

3 comentarii:

  1. Câââte căăărți! Vreau... cam tot ce ai aici! o.O
    Lectură plăcută!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cine nu le-ar vrea? Sunt superbe!
    Spor la citit! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. The Nightmare Affair arată prea bine O.o Doar mă uit la semnul de carte şi ştiu că vreau să o citesc :))
    EV o să-ţi placă, e genială :o3

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza