duminică, 13 ianuarie 2013

In my mailbox!

Hei! :)
Stiu ca e cam tarziu, duminica, dar nu am avut timp sa fac pozele la carti, asa ca iata ce am primit saptamana asta.






Cartea "Ascension" am primit-o de la autoare pentru recenzie. Cartea "The Almond Tree" am castigat-o la un concurs de pe GoodReads si am primit-o tot de la autoare. Am pus si imaginile cu semnaturile.



Cartile "Isabella Rockwell's War" si "Shadows" le-am primit spre recenzie. Shadows o am e la editura, asa ca nu este semnata.

Nu-s asa multe, insa cartea Shadows mi-o doream de foarte multa vreme si abia astept sa ma apuc de ea.

Voi ce ati mai primit saptamana asta?

5 comentarii:

  1. Uu, ce frumoase sunt, să le citești cu plăcere!
    Am primit și eu The Almond Tree și mi-a plăcut foarte mult, e o carte cu adevărat emoționantă.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cât de drăguţe sunt! :X Eu am primit Insurgent, Paranormal, Eve 2 şi Legile atracţiei, câştigate de la nişte concursuri. Niciodată n-am mai primit aşa multe odată :3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce noroc ai avut, bravo! :D Sa citesti cat mai repede Eve 2, e asaaa tare <3

      Ștergere
  3. Iii ce drăguţe sunt!:D
    Să le citeşti cu plăcere!:D

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza