vineri, 28 septembrie 2012

In my mailbox

V-am spus ca o sa fac si o postare In my mailbox, nu? :D
Ce am primit joi...


Cartea " Lonely Souls " scrisa de Karice Bolton. Autoarea mi-a trimis si un semn de carte cu cea de-a doua din serie si un bileteel <3 Nu stiu daca il puteti vedea, e cam neclara imaginea. Scuze.:o3
Deci de cartea asta sunt mega-entuziasmata.


Aici am un mic pachetel de swag-uri de la editura SpencerHill.
Sunt extrem de incantata pentru ca am primit o pana! \m/
Eu sunt chitarista si abia astept sa apuc sa o foloseeesc <3.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Mda, l-am molipsit si pe taica-miu - si-a comandat 3 carti dinalea clasice :))
Cand a ajuns acasa " Uitee, si eu primesc! ".
Si eu l-am bombardat cu chestii de genul " Da, dar nu semnate! ":))
Oricum, acum citesc Blink Once si sunt innebunita dupa cartea asta! OMG.<3

Sa aveti o seara draguta! >:D<

2 comentarii:

Parerea ta conteaza