marți, 7 august 2012

Book Lover Challenge! 2

Ce faceeti? :D V-ati topit, asa-i?
Cel putin aici, in Bucuresti, este MOARTE curata. Desi ma indoiesc ca nu e la fel peste tot...inafara de munte. Vreau la munte.:o3
Pana una alta, cel de-al doilea raspuns la Book Lover Challenge! <3

2. Povestește-ne ceva despre prima ta recenzie: la ce carte a fost făcută, dacă ți-a fost greu să o scrii și de ce, dacă erai curios/curioasă sau emoționat/ă de părerea cititorilor blogului tău.

 Prima mea recenzie a fost facuta la cartea Blestemul Focului de Chloe Neill. Sincer, greu nu mi-a fost sa o scriu. Nu am facut-o foarte lunga si nici nu e cine stie ce, insa m-am distrat facand-o, eram nerabdatoare sa vad parerile tuturor si speram ca toti care vor comenta imi vor aprecia si munca. Insa nu a fost chiar asa. Prima mea recenzie a fost citita decat de o singura persoana - Dee. Dee, prima mea comentatoare, careia ii multumesc din suflet pentru tot suportul. Ea a zis ca i-a placut recenzia mea. Comentariul a venit la 2 ore distanta, asa ca am fost foarte fericita si multumita. Si am asteptat. Si am asteptat. Si, da, a fost singurul comentariu la recenzia mea. Am fost umpic dezamagita, insa am zis sa continui. Si bine am facut, caci de la 2-3 membrii am ajuns la numarul 89. Un numar remarcabil in 4 luni, zic eu. Sunt fericita ca acum chiar am cativa cititori care imi citesc recenziile si le plac. In concluzie, da, am fost curioasa sa vad daca mi-a iesit bine.


Imi pare rau pentru raspunsul scurt. :o3
Dar nu mai stiu ce sa zic. :))
Lasa ca ma revansez eu azi cu un interviu.>:)

2 comentarii:

Parerea ta conteaza