marți, 24 iulie 2012

Recenzie: Mai las-o moale cu fantomele ( 27 )

Cartea asta am citit-o acum ceva vreme, asa ca nu imi amintesc foarte bine unele detalii.

Recenzie
Cass McKena este o fata care poate vedea fantomele. Singurii si cei mai buni prieteni ai ei sunt fantomele, cu care vorbeste mai mereu. Tocmai de aceea e considerata o ciudata. Insa Tom o crede, si apeleaza la ea. De ce ar apela la ea?! Tom vrea sa vorbeasca cu mama lui, moarta de cateva luni. Insa Cass refuza cu desavarsire. Dupa ce il vede pe Tom intr-o stare din ce in ce mai proasta la scoala, il ajuta si vorbeste cu mama lui. Dar nu prea reuseste, pentru ca fantoma nu vrea sa vorbeasca cu Cass. Tom afla asta si toata situatia lui se duce in jos. Cam toata cartea ramane in ceata atunci cand actiunea se domoleste, Tom incepand sa bea bere, sa aiba cearcane, sa nu mai invete. Sfarsitul, un sfarsit cam tamp, se termina cu cei doi la bal. Mda.
Nu dau citate. Nu au fost unele care sa merite asta.
Nota mea: 2/5
 

Parerea mea
Da, deci i-am dat 2 puncte. Cartea asta m-a dezamagit TOTAL si am regretat din plin banii dati. Da, tot ce spun e ca nu merita sa o cumparati...decat daca ati luat-o in editie de buzunar. Eu una am avut-o hardcover si o am de foarte, foarte mult timp. Pur si simplu m-a dezamagit total cartea. De ce?
 - personajele nu au fost bine conturate
 - actiunea abea ca a existat la mijlocul romanului
 -  nu au existat destul personaje pentru o carte
 - pur si simplu Cass era o...ok, sa nu jignim. Dar serios! Trebuie sa ajungi sa o indragesti pe eroina!!

Mda, deci ati vazut si voi.Huh, cred ca e prima mea recenzie la o carte care nu imi place :D.


Nu va cumparati cartea. Va rog.

3 comentarii:

  1. Am citit si eu cartea. Mi-am cumparat-o ca sa ajung pe libris.ro la limita si sa nu platesc transportul. :P Editie de buzunar macar. Dar am citit-o dupa Fortele raului absolut asa ca si eu am fost dezamagita. Sunt de acord cu tine. Nu a meritat nici aia 5 lei pe care i-am dat.>_> In fine, o fac eu cadou cuiva.:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmm,dupa titlu mi-am cam dat seama ca nu e cine stie ce..Banal..Hmm,bine ca stiu ca sa nu o pun pe lista de asteptare:))

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza