miercuri, 18 iulie 2012

Leapsa Liebster!

Am primit aceasta leapsa de la Clau.
Multumeeesc >:D<

Reguli :

1.Posteaza imaginea Liebster Blog Akward
2.Spune 11 lucruri despre tine
3.Raspunde la intrebarile adresate de cel care te-a nominalizat si formuleaza un set nou de 11 intrebari pentru cei pe care ii nominalizezi
4.Nominalizeaza 11 persoane (+ link) care sa realizeze acest tag
5.Mergi pe pagina lor si anunta-i
6.Nu da tagul inapoi !

Hehe, so let's staart >:)

unu


doi

1. Numele meu e Sabrina.
2. Adoor trupele Evanescence, Three Days Grace si o iubesc pe Rita Ora.
3. Iubesc sa citesc <3
4. Imi plac pastele, mancarea chinezeasca si tot ce poarta eticheta " junk food "
5. Filmul meu preferat este SpiderMan ( oo Doamne, am plans la filmul ala!! )
6. Vreau sa merg in Italia si America.
7. Vreau ca iubitul meu sa fie un inger cazut :))
8. Urasc caldura, urasc frigul :P
9. Off, urasc oamenii mincinosi ( desi imi mai scapa si mie, ihihi :)) )
10. Am 3 pisici si un hamster.
11. Vreau sa ma fac scriitoare. 


trei


1.Melodia preferata:
 Hello, by Evanescence
2.Locul preferat de citit:
 in baie in pat
3.Vara sau iarna ?
 iarna?
4.Unde ai fi vrut sa te nasti ?
 nu stiu, pe undeva prin America sau Marea Britanie.
5.Caine sau pisica ?
Pisica <3
6.Ce vrei sa te faci ?
Scriitor :P
7.Cea mai ciudata mancare pe care ai incercat-o 
Hmm, paai :-??
Off, sincer nu-mi trece nimiiic prin cap acum.
Poate brocoli? Arata ciudat si are un gust...BLEAH! :)) 
8.Materia preferata
Engleza, romana <3
Sport :)) 
9.Un moment de neuitat din viata ta
 cand am citit Revelatia, de Kelley Armstrong.
10.Ce putere ai vrea sa ai ?
 Fly, baby, fly! 
=))
11.Ce personaj dintr-o carte ai vrea sa fi ? De ce ?
Off, vreau sa fiu Nora. Norocoasa, il are pe Patch!
Saau, as vrea sa fiu Rea din Fortele Raului Absolut...vreau sa ard oameni >:)
Oh, sau Angel din Maximum Ride, ca sa pot citi ganduri!
Gata, ma opresc :))


Acum intrebari pentru vooi, dragii mei! :))
 1. Care e personajul tau preferat?
  2. Care e mancarea ta preferata?  
3.Calculator sau televizor?
4. Cea mai naspa carte pe care ai citit-o.
5. Cea mai urata tara, dupa parerea ta.
6. Romantic, horror sau comedie?
7. Carte sau film?
8. Cea mai mare dorinta a ta.
9. Care e serialul tau preferat?
10. Care e cel mai frumos baiat/cea mai frumoasa fata, dupa parerea ta?
11. Esti baiat, sau fata? =)))


patru


Dau mai departe leapsa lui:

3 comentarii:

Parerea ta conteaza